lørdag 25. juni 2011

Noe jeg likte denne uken



Har egentlig alltid hatt interesse for papir i ulike former, og står bestandig lenge foran denne hylla hos bokhandleren - det er bare det, at jeg kjøper ting jeg en gang kanskje kan komme til å lage noe av, så litt uten mål og mening... Men på denne bloggen dukket det plutselig opp fine ting! (http://melstampz.blogspot.com) Liker fargene hun bruker, og papirvariasjonen. Er nok endel scrapbookkompetanse her, (det liker jeg ikke så godt, blir for pyntelig og "kjøpt"), men ser jo at den kunnskapen kan overføres til annet fint og kreativt da! Herlig.
Så får tiden vise om jeg prøver å lage mitt eget diorama, som det heter, altså en tredimensjonal fremstilling av et miljø. ( Dette er vel egentlig en tatebanko, som etter japansk tradisjon lages ved å bruke kun papir i denne framstillingen).

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Populære innlegg